آموزش سی شارپ با پروژه نرم افزار انبار

مدرس: مهران روحی کریمی مدت زمان آموزش : 70 ساعت تعداد سمت ها : 72 وضعیت اموزش : تکمیل
شرح دوره

به اولین گام از یادگیری .Net خوش آمدید.

سی شارپ (#C) یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده و ترکیبی از قابلیتهای خوب زبان های ++C و Java است.

اگر با این دو زبان آشنایی دارید این شانس را دارید زبان سی شارپ را به آسانی یاد بگیرید.این زبان به قدری آسان است که هم کسانی که قبلا برنامه نویسی نکرده اند و هم دانش آموزان می توانند آسان آن را یاد بگیرند.

از سی شارپ می توان برای ساخت برنامه های تحت ویندوز ،تحت وب ،وب سرویس ها ،برنامه های موبایل و بازی ها استفاده کرد. این زبان برنامه نویسی تنها زبانی است که مخصوصا برای دات نت فریم ورک طراحی شده است.

سی شارپ از کتابخانه کلاس دات نت که شامل مجموعه بزرگی از اجزای پیش ساخته است ، استفاده می کند.این اجزا به ساخت هر چه سریعتر برنامه ها کمک می کنند.

سی شارپ یک زبان بسیار قدرتمند و شی گرا است و با آن می توان برنامه هایی با قابلیت مدیریت بیشتر و درک آسان تر ایجاد کرد. ساختار این زبان نسبت به زبانهای دیگر بسیار آسان و قابل فهم است.

برای اجرای یک برنامه سی شارپ ابتدا باید دات نت فریم ورک را بر روی سیستم عاملتان نصب کنید.سی شارپ یکی از زبانهایی است که از تکنولوژی های دیگر دات نت مانند ASP.NET, Silverlight و XNA پشتیبانی میکند.

این زبان همچنین یک محیط توسعه یکپارچه دارد که آن نیز به نوبه خود دارای ابزارهای مفیدی است که به شما در کدنویسی کمک می کند.

 

85000 تومان – خرید
لینک های دانلود سرفصل دوره
  • توضیحاتی در مورد تاریخچه زبان برنامه نویسی و پیداش آن ، توضیحاتی در مورد 0 و 1 ، توضیحاتی در مورد کامپایلر

  • توضیحات در مورد سطوح برنامه نویسی ، نیاز سنجی ، تجزیه و تحلیل ، prototype ، کد نویسی و پیاده سازی

  • توضیحاتی در مورد ide و ایجاد یک پروژه سی شارپی ، توضیحاتی در مورد محیط کاربری visual Studio

  • روش حل مسئله - پروژه : 2 عدد از کاربر بگیریم و جمع آن را نمایش دهیم ، تعریف متغیر ، پیاده سازی متغیر

  • روش حل مسئله – تبدیل نوع رشته ای به عددی

  • روش حل ومسئله – پروژه : پیغام خوش امد گویی با وارد کردن اسم

  • پروژه: 1- الگوریتمی بنویسید که میانگین 3 عدد دریافتی از کاربر را نشان دهد ، 2 - الگوریتمی بنویسید که که یک زمان بر حسب ثانیه دریافت کند و به شکل ساعت دقیقه و ثانیه نشان دهد

  • پروژه : 1 - عددی از کاربر دریافت کند و اگر زوج بود پیغام "عدد زود است" را نمایش دهد 2 – 1 نمایش تعداد روز های هفته با استفاده if

  • پروژه : الگوریتیمی بنوسید که یک عدد از کاربر به عنوان دما دریافت کند و بر اساس دماهای مختلف ، پیغام های مختلفی به ما نشان دهد

  • الگوریتیمی بنویسد که کاربر 2 عدد وارد کند ، و عدد بزرگتر را نمایش دهد

  • الگوریتمی بنویسید که حقوق یک کارمند را با احتساب نیاز ها دریافت کند. 1 – هفت درصد از حق بیمه کم شود 2 – اگر حقوق کارمند بیشتر مقدار مشخصی بود ، 10 درصد مالیات کسر شود 3 – اگر مدرک تحصیلی کارمند لیسانس بود ، مقداری مشخص به حقوق کارمند اضافه شود و در پایان جمع حقوق کارمند ، جمع کسوارت ، خالص پرداختی رو نمایش دهد

  • پروژه : الگوریتمی بنویسید که 10 بار کلمه "خوش امدید" را نمایش دهید

  • پروژه : الگوریتمی بنویسید که عدد 1 تا 10 را در خروجی نمایش دهد

  • پروژه 1 : الگوریتمی بنویسد که عدد 1 تا 100 را در خروجی نمایش دهد، پروژه 2 : الگوریتمی بنویسید که مجموع اعداد فرد 1 تا 100 را نمایش دهد ، پروژه 3 : الگوریتمی بنویسید که 10 عدد از کاربر دریافت کند و مجموع آن هارو نمایش دهد ، پروژه 4 : الگوریتیمی بنوسید که 3 عدد از کاربر دریافت کند و معین کند که با این 3 عدد میشود یک مثلث ساخت یا نه ، پروژه 5 : الگوریتمی بنوسید که عدد طبیعی n را دریافت کند و تعداد ارقام ونیز مجموع ارقام آن را محاسبه و نمایش دهد

  • پروژه 1 : الگوریتمی بنویسید که عددی بر مبنای 2 گرفته و معادل آن ها را در مبنای 10 نمایش دهد ، پروژه 2 : الگوریتمی بنویسید که n عدد را یکی یکی خوانده و بزرگترین عدد بین آن هارو نمایش دهد

  • تعریف آرایه ، مقدار دهی آرایه پروژه 1 : الگوریتمی بنویسید که 3 عدد از کاربر دریافت کند و آن ها را به ترتیب صعودی مرتب کند ، پروژه 2 : الگوریتمی بنویسید که اسامی 20 کارمند را بگیرد و در حافضه نگه دارد

  • نمایش طول آرایه ها ، استفاده از حلقه ها در ارایه

  • پروژه : الگوریتیمی بنوسید که عدد طبیعی را دریافت کند و آن را در مبنای 2 نمایش دهد

  • پروژه 1 : الگوریتیمی بنوسید که عدد طبیعی n را دریافت کرده و سپس لیست A به طول n را در نظر گرفته و n مقدار را سوال نموده و داخل آن ذخیره کند ، سپس مقداری را سوال کرده و محاسبه کند که این مقدار جدید با چند مقدار از لیست A برابر است پروژه 2 : الگوریتیمی بنوسید که جدول ضرب را نمایش دهد

  • تفکر شی گرایی ، رابط کاربری user interface ، کار با ویندوز فرم ، ساخت text-box ، label

  • پروژه : نمایش جمع 2 عدد و نمایش آن با کلیک کردن روی دکمه Sum

  • رفتار یک شی ، کار با radiobutton ، کار با رویداد ها ، پروژ : تشخیص مرد یا زن بودن

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری ، تاریخ عضویت ، نوع ، وضعیت

  • کار با pictureBox ، imageList

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری font ، location ، BackColor ، AddItem

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری ، ListBox ، کار با ایندکس ها ، RemoveItem

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری

  • ادامه ساخت لیست مشخصات مشتری ، رفتار های شی گرایی ، رفتار پیش فرض ، MouseHover ، Load ، TextChanged ، Show ، TabIndex

  • دریافت کد کالا ، نام کالا ، واحد مصرف و ذخیره آن د رلیست کالاها ، کار با رویداد DoubleClick

  • ساخت دکمه ویرایش مشخصات کالاهای انتخابی توسط مشتری ، فراخوانی کردن شی جاری در کد نویسی ، پیاده سازی نوع های شمارشی ،

  • ساخت دکمه حذف مشخصات کالاهای انتخبابی ، کار با MessageSHow ، MessageBoxIcon ، کار با جستجو ، ایجاد واحد مصرف

  • معرفی متد ، انواع متد ها ، Void ، جلوگیری از کد های تکراری

  • پروژه : تبدیل واحد دلار به ریال ، آرگومان های یک متد ( الزامی – اختیاری )

  • پارامتر های مربوط به متد ها ، عملیات boxing ، توضیحات تکمیلی مربوط به متد

  • تعریف کلاس ، اجزای کلاس ، فرق کلاس و متد ، Access Modifires ، سطح دسترسی public ، private ، تعریف یک شی از یک کلاس ، صحبت در مورد سازنده ها یا Counstroctor ، تعریف فیلد

  • تعریف خصوصیت یا property ، سطح دسترسی ، نوع داده ، get ، set ، صحبت در مورد Garbage collection ، مخرب ها

  • ایجاد دکمه با کلاس ، ساخت فرم با استفاده از کلاس ، ساخت پیغام آزمایشی ، گروه بندی اشیا در شی گرایی

  • توضیحاتی در مورد using ، تعریف inheritance ، انواع کلاس : abstract

  • نرم افزار که کاربر یک بازه اعداد وارد کند ، و نرم افزار یک عدد مشخص کند ، سپس کاربر آن عدد را حدس بزند

  • DataType ، کار با رشته ها

  • کار با Controler ها ، Collection

  • KeyEvenArg ، KeyPressEvenArg ، KeyCode ، KeyChar ، SendKey ، WordWarp ، munWordWarp ، munFont_Click ، munCont_Color ، munExit_Click ، WriteAllText

  • ذخیره سازی در notepad ، کار با دیالوگ ها ، ایجاد دکمه File ، کار با Delete ، کار با SelectAll

  • گزینه New ، ایجاد پیغام ایا میخوهید ذخیره کنید در هنگام خروج ، ایجاد جستجو در notepad ساخته شده ، ساخت دکمه Find next در جستجو

  • کار با جستجو ایجاد فرم Repace

  • کار با جستجو ایجاد فرم Repace – جستجو و جایگزین کردن کلمه مورد نظر ، ساخت دکمه Go To Line در notepad

  • ذخیره و بازیابی اطلاعات در حافضه جانبی ، نیاز سنجی ، تجزیه و تحلیل ، طراحی بانک اطلاعاتی ، ایجاد جداول و ستون در بانک اطلاعاتی

  • اضافه کردن داده به جدول با استفاده از کوئری Insert Into ، From ، Where ، Value ، ارتباط بین پایگاه داده و پروژه ConnectionString

  • کار با CommandType ، ExecuteNonQuery

  • کار با جداول - ارتباط بین 2 جدول در محیط ویژوال استودیو

  • کار با INNER JOIN ، LEFT JOIN