گروه آموزشی زیکو پشتیبانی تماس با ما درباره ما کانال تلگرام بستن منو

اموزش رایگان c++
100 % از دوره تکمیل است

  • ۲۵ ساعت
  • سطح پیشرفته
  • ۲۸۵ قسمت
  • پایان دوره
  • 320 دانشجو
قیمت : تومان
رایگان – خرید محصول
  • توضیحات
  • محیط پروژه
  • مدرس
  • 0 دیدگاه
  • قسمت های رایگان
شرح دوره

برنامه هایی با C++ نوشته شده ؟

سیستم عامل ویندزو آموزش C++
مروگر وب گردی گوگل کروم
مروگر وب گردی Opera
مرورگر وب گردی فایرفاکس
نرم افزار گرافیک سه بعدی ۳Ds Max آموزش C++
نرم فزار ارتباط اسکایپ
نرم افزار گرافیکی فتوشاپ
نرم افزار ارتباط تیم ویور
نرم افزار ادوب اکروبات
بازی معروف GOD of WAR
بازی معروف CALL of DUTY آموزش C++
سیستم عامل اوبونتو
سیستم عامل مک
سیستم عامل ios
و . . .

سوابق مدرس آموزش

کارشناس ریاضی – دانشگاه تربیت معلم
برگزاری. دوره اموزشی برنامه سازی پایتون . در خانه ریاضییات
حضور در مسابقات . ACM استانی
حضور در مسابقات کدنویسی مبهم . دانشگاه شریف
. استاد حل تمرین . برنامه سازی پیشرفته . C++ و پایتون
برنامه نویس back-end در یک پروژه دانشجویی. به عنوان ..time-tabling
انواع پروژه در حوزه پایتون و سی پلاس پلاس و ساخت بازی های گرافیکی

آیا این اموزش مناسب من هست ؟

در هر سطحی از برنامه نویسی هستید این آموزش مناسب شما خواهد بود و ما ۰ تا ۱۰۰ مطالب رو در قالب ۱۰۰ ها مینی پروژه و یک پروژه حرفه ای در پایان آموزش به شما خواهیم آموخت

 

سرفصل دوره

 

 

بخش اول

توضیحات اولیه آموزش

قسمت ۱

توضیحات

قسمت ۲

IDE نصب

بخش ۲

مقدمه ای بر کامپیوترو C++

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کامپیوترها و سخت افزار و نرم افزار

قسمت ۳

نحوه ذخیره سازی داده

قسمت ۴

سازمان کامپیوتر

قسمت ۵

زبان ماشین و زبان اسمبلی و زبان های سطح بالا

قسمت ۶

مقدمه ای بر شی گرایی

قسمت ۷

سیستم عامل

قسمت ۸

زبان های برنامه نویسی

قسمت ۹

صنعت نرم افزار

بخش ۳

مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی C++

قسمت ۱

اولین برنامه در C++ چاپ پیغام

قسمت ۲
اصلاح برنامه اول

قسمت ۳

کار با اعداد و اضافه کردن به برنامه

قسمت ۴

مفاهیم حافظه

قسمت ۵

گرفتن ورودی

قسمت ۵

عملگرهای ریاضی

قسمت ۵

عملگرهای شرطی و برابری

بخش ۴

دستورات کنترلی بخش ۱

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

الگوریتم ها

قسمت ۳

شبه کد چیست

قسمت ۴

ساختارهای کنترل

قسمت ۵

دستور if

قسمت ۶

دستور دو انتخابی else

قسمت ۷

حلقه while

قسمت ۸

فرمول بندی مسائل

قسمت ۹

شرط های تو در تو

قسمت ۱۰

عملگر های انتساب

قسمت ۱۱

عملگرهای افزایشی و کاهشی

بخش ۵

دستورات کنترلی بخش ۲

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

الگوریتم ها

قسمت ۳

ضرورت های استفاده از شمارنده

قسمت ۴

حلقه for

قسمت ۵

تمرینات حلقه

قسمت ۶

حلقه do_while

قسمت ۷

دستور switch

قسمت ۸

دستور break

قسمت ۹

دستور continue

قسمت ۱۰

عملگرهای منطقی

قسمت ۱۱

عملگر برابری

بخش ۶

توابع و مقدمه ای بر بازگشت

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کامپوننت های موجو در C++

قسمت ۳

کتابخانه math

قسمت ۴

تعریف تابع با چند پارامتر

قسمت ۵

نمونه اولیه تابع یا همان امضا

قسمت ۶

اعداد تصادفی

قسمت ۷

ساخت بازی کرپس

قسمت ۸

کلاس های حافظه

قسمت ۹

قوانین حوزه

قسمت ۱۰

پشته ها و فراخوانی تابع

قسمت ۱۱

توابع با لیست پارامتر تهی

قسمت ۱۲

توابع inline

قسمت ۱۳

فراخوانی با ارجاع

قسمت ۱۴

عملگر حوزه برا متغیر سراسری

قسمت ۱۵

سربارگذاری توابع

قسمت ۱۶

بازگشتی

قسمت ۱۷

تابع فاکتوریل و فیبو ناچی به صورت بازگشت

بخش ۷

ارایه ها و بردارها

قسمت ۱

ارایه ها

قسمت ۲

نحوه تعریف ارایه

قسمت ۳

استفاده از ارایه ها در مثال

قسمت ۴

فرستادن ارایه ها به تابع

قسمت ۵

سرچ اریه با الگوریتم .خطی

قسمت ۶

مرتب سازی ارایه ها

قسمت ۷

ارایه های چند بعدی

قسمت ۸

کار با کلاس vector

قسمت ۹

قوانین حوزه

بخش ۸

اشاره گر ها

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

تعریف و مقداردهی متغییر های اشاره گر

قسمت ۳

عملگرهای اشاره گر

قسمت ۴

فرستادن با ارجاع به وسیله اشاره گر

قسمت ۵

استفاده از const با اشاره گر

قسمت ۶

مرتب سازی انتخابی

قسمت ۷

عملگر sizeof

قسمت ۸

اشاره گره ها ریاضی

قسمت ۹

قوانین حوزهارتباط بین ارایه ها و اشاره گر ها

قسمت ۱۰

اشاره گر ها مبنای پردازش رشته

قسمت ۱۱

ارایه ای از اشاره گر ها

قسمت ۱۲

توابع اشاره گر

بخش ۹

کلاس ها بخش ۱

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کلاس time

قسمت ۳

حوزه کلاس و تصریح کننده ها

قسمت ۴

جدایی سازی ارائه

قسمت ۵

دسترسی به توابع

قسمت ۶

مخرب ها

قسمت ۷

داده ها خصوصی

قسمت ۸

چه زمانی سازنده ها و مخرب ها فراخوانی میگردند

بخش ۱۰

کلاس ها بخش ۲

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

اشیا عضو ثابت

قسمت ۳

توابع عضو ثابت

قسمت ۴

توابع دوست

قسمت ۵

استفاده از اشاره گر ارجاع this

قسمت ۶

کلاس های static

بخش ۱۱

سربار گذاری عملگرها

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

استفاده از عملگر های استانداراد سربارگذاری

قسمت ۳

سربارگذازی عملگرهای باینری

قسمت ۴

سربارگذاری جریان های ورودی و خروجی

قسمت ۵

سربارگذاری عملگرهای یگانی

قسمت ۶

سربارگذاری عملگرهای افزایشی و کاهشی

قسمت ۷

تخصیص حافظه پویا

قسمت ۸

عملگرها به عنوان توابع عضو

قسمت ۹

تبدیل انواع

قسمت ۱۰

سازنده های صریح

بخش ۱۲

وراثت

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کلاس پایه و کلاس مشتق

قسمت ۳

اعضای private

قسمت ۴

ارتباط بین کلاس پایه و کلاس مشتق

قسمت ۵

حل تمرین

قسمت ۶

سازنده ها و مخرب ها در کلاس های مشتق

قسمت ۷

تاثیر تصریح کننده ها در وراثت

قسمت ۸

مهندسی نرم افزار با استفاده از وراثت

بخش ۱۳

:چند ریختی

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

چند ریختی در بازی های کامپیوتر

قسمت ۳
تعاملات بین اشیا به عنوان یک ساختار موروثی

قسمت ۴

کلاس های انتزاعی abstract

قسمت ۵

حل تمرین

قسمت ۶

توابع مجازی

قسمت ۷

مخرب های مجازی

بخش ۱۴

قالب ها templates

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

قالب های تابع

قسمت ۳
سربارگذازی قالب های تابع

قسمت ۴

قالب کلاس

بخش ۱۵

جریان های ورودی و خروجی

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

جریان ها

قسمت ۳
جریان های خروجی

قسمت ۴

جریان های ورودی

قسمت ۵

ورودی و خروجی های فرمت نشده . read, write

قسمت ۶

حالت های خطا

بخش ۱۶

جریان های ورودی و خروجی

قسمت ۱

مدیریت خطای تقسیم بر صفر

قسمت ۲

زمان استفاده از مدیریت استثنا

قسمت ۳
نمایش. خطا

قسمت ۴

تشخیص استثنا

قسمت ۵

پردازش خطا های غیر منتظره

قسمت ۶

سازنده ها و مخرب ها در مدیریت استثنا

قسمت ۷

استثنا و وراثت

قسمت ۸

کتابخانه های استانداره . مدیریت استثنا

بخش ۱۷

پردازش فایل

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

فایل ها و جریان ها

قسمت ۳
ایجاد دنباله از فایل ها

قسمت ۴

خواندن داده از فایل ها

قسمت ۵

اپدیت کردن فایل

قسمت ۶

ایجاد فایل با دسترسی سریع

قسمت ۷

سریال سازی اشیا

بخش ۱۸

جستجو و مرتب سازی

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

الگوریتم جستجوی خطی

قسمت ۳
جستجو دودیی

قسمت ۴

ادغام مرتب سازی

قسمت ۵

تحلیل مرتبه الگوریتم

قسمت ۶

درخت

بخش ۱۹

قالب های سفارشی و ساختار داده

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کلاس های خود ارجاع

قسمت ۳
تخصیص حافظه پویا و ساختمان داده

قسمت ۴

ادغام مرتب سازیلیست های پیوندی

قسمت ۵

پشته ها

قسمت ۶

Oueues

بخش ۲۰
بیت ها کاراکترها و ساختاره ها در C

قسمت ۱

تعریف ساختار ها

قسمت ۲

تعریف ساختار ها

قسمت ۳
Typedef

قسمت ۴

حل تمرین

قسمت ۵

عملگر های بیتی

قسمت ۶

کتابخانه مدیریت کاراکترها

قسمت ۷

اشاره گر های رشته بر پایه تابع

بخش ۲۱
STL

قسمت ۱

توالیی ها

قسمت ۲

مقدمه ای برا iterators

قسمت ۳
Vector

قسمت ۴

List

قسمت ۵

Deque

قسمت ۶

Multiset

قسمت ۷

Set

قسمت ۸

Multimap

قسمت ۹

Map

قسمت ۱۰

Stack

قسمت ۱۱

Queue

قسمت ۱۲

Pariorit_queue

قسمت ۱۳

و بیساری از توابع موجود دراین کلاس ها

بخش ۲۲
مفاهیم دیگر

قسمت ۱

مقدمه

قسمت ۲

کتابخانه های نیرومند

قسمت ۳
عبارت های با قائده

قسمت ۴

فضای نام

قسمت ۵

اعضای کلاس تغییر پذیر

قسمت ۶

عملگرهای کلیدی

قسمت ۷

اشاره گر به اعضای کلاس

قسمت ۸

وراثت چند گانه

قسمت ۹

وراثت چند گانه و کلاس های مجازی

بخش ۲۳
پیش پردازنده ها

قسمت ۱

define

قسمت ۲

ماکرو ها

قسمت ۳
error

رایگان – خرید
سرفصل دوره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست آموزش های رایگان

برای مشاهده کیفیت و نحوه تدریس مدرس چندین قسمت از آموزش برای شما به صورت رایگان قرار گرفته است

عنوان درس لینک دانلود
دمو مشاهده آموزش
دمو 2 مشاهده آموزش